Archiwum - lipca 2004

The miusic BOX Komentarze (0)
17. lipca 2004 13:23:00
linkologia.pl spis.pl

The miusic box to jedno z śmiesznych przedstawień Litwinów na Fecie (Festiwal teatrów ulicznych)... no a polegało na tym... Trzej litwini mieli ze saba wielka blaszana szafe... mieli młotki i byli ubrani jak do opery... no i zapraszali ludzi do środka... no i ja mądrq weszłam do środka... no i wymyślali różne nazwy dla utworów... no i weszłam do środka z takimi dresami i 2 dziewczynami lacznie bylo nas 8:()... a ci litwini zaczeli walic mlotkami w ta metalowa szafe huk byl jak by slon pierda puścil...lol...no i jak  to te chlopaki po zakonczeniu krzyczeli... uwaga cytuje

 

bbbbbbbbbbbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuubbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbuuuuuuuuuuuuu!!!

no to zrobili nam walaca dogrywke... :P ... no ale bylo fajnie dzis i jutro tez jade na Fete

butelka : :

linkologia.pl spis.pl

Wszyscy z mojej okolicy wyjechali (chlip)... no a Kasiunia też wyjechała i moim pocieszycielem jest płyta CD z Sean(em) Paul(em)... no to co ide sie zamknac gdzieś razem z moja plytka i sliczna duza ramka ze zdjeciem Sean(a) Paul(a) :()

butelka : :